משלוח מהיר רוב ההזמנות מגיעות תוך שלושה ימי עסקים, אחוז גדול מהן תוך שני ימי עסקים  - פיצוחי ציון החנות און ליין - פיצוחים, פירות יבשים, תבלינים, משקאות אלכוהוליים, יינות ועוד... - מעל 50 שנות עשייה - כל מה שצריך לבית - כל מה שאתם צריכים למסיבה, אירוע, או אירוח מיוחד - פיצוחי ציון זה יותר מנישנוש...  
לחנות

מארזי אירוח ומתנות

מגוון מארזים לכל אירוע, ישיבה עם החברה או סתם לנישנוש...

הפעל אפשרויות סינון

המבצע של ציון

אייקון

הירשמו לרשימת התפוצה

קבלו מבצעי נישנושנים, מוגבלים בלבד.

"אין על פיצוחי ציון יחס , שירות ,מחירים , בקיצור טיפ טופ"
– גיל ברגר

חדש על המדף

מוצרים קשורים

המומלצים שלנו

משפחת פיצוחי ציון אוהבת את כל סוגי האגוזים ונותנת דגש על המתכונים עם הטעמים, המרקמים והניחוחות המובהקים של כל סוג של אגוזים. אנו מאמינים שכאשר אתה קונה אגוזים, הם תמיד צריכים להיות טריים ובאיכות מעולה, כך שתוכל ליהנות מהם במלואם.

סוגי האגוזים

מחלקת הרכש והבטחת האיכות אנו מקפידים היטב על רכישה של אגוזים ושאר המוצרים האיכות הגבוהה ביותר. אתם גם  יכולים אפילו לקנות אגוזים בתפזורת ובמחירים סיטונאיים. כל האגוזים הם מקור טוב לחומרים מזינים, ובהתאם להעדפתך, אתם יכולים להוסיף אותם על סלטים, להשתמש בהם במתכונים, או פשוט לנשנש אותם ישר מהשקית.

קחו חופן שקדים ונשנשו בין הארוחות או הוסיפו אותם מעל סלט להגברת חלבון, שומנים בריאים ונוגדי חמצון. או נסו קמח שקדים להכין כמה דברים טעימים אפויים.

אצלנו במשפחה תמיד תמצאו אותנו מנשנשים קשיו. למרבה המזל, החדשות הטובות כאן הן שקשיו עמוס בסיבים וחלבונים. ויש לזכור כי בוטנים לא נועדו רק למשחקי ספורט. הם עשירים בחלבון, ומהווים מקור טוב לנוגדי חמצון ולויטמינים מקבוצת B, אז אל תהססו ליהנות מהם בכל עת!

אגוזי ברזיל ייחודיים עם תכולת הסלניום הגבוהה שלהם, שתכונותיהם נוגדות החמצון מגנות מפני מחלות לב, סרטן והזדקנות. אם מעולם לא ניסיתם את אלה, זה לא מאוחר מדי, מכיוון שאנו מוכרים אגוזי ברזיל בקליפה וגולמיים או קלויים מתוך הקליפה. אנו אוהבים גם לנשנש פיסטוקים, ולמרבה הפלא, אגוזי פיסטוק עשירים בסיבים תזונתיים.

הדרך האהובה שלנו לאכול אגוזי פקאן היא בעוגות פקאן. אולי הפשטידה לא כל כך בריאה, אבל פקאן בטוח כן, ואף יכול לעזור בהורדת הכולסטרול. ואל תשכחו אגוזי פקאן שוקולד לקינוח מיידי ומנה בריאה של נוגדי חמצון מהציפוי המתוק שלהם. אתם גם יכולים להנות מצנוברים לסלט או לפסטו שלך, ותיהנו מצריכת הסיבים היומית שלך!

לאגוזי מלך יש גם כמה תכונות מיוחדות, עם ריכוז גבוה של חומצות שומן אומגה

 פנקו את בלוטות הטעם שלכם באגוזי מלך שחורים בטעם עז או באגוזי מלך מקורמלים ומתוקים. כדי לברר מידע מפורט יותר על מוצרי האגוזים הטעימים והבריאים שאנו מוכרים, לחצו על הקישורים שלמעלה וליהנות ממבחר עשיר. ואם אתה באמת לא יכול לבחור רק אגוז אחד אהוב, אתם יכולים להזמין את המיקס אגוזים שלנו.

יתרונות בריאותיים של אגוזים

למרבה הפלא, אגוזים לא רק טעימים נהדר, אלא שהם עמוסים בחלבון, סיבים, שומנים חיוניים, נוגדי חמצון ומינרלים, מה שהופך אותם גם נהדרים בשבילכם. נראה כי בכל יום ממשיכים להשתחרר יותר ויותר מחקרים המעלים את היתרונות הבריאותיים של אכילת אגוזים כחלק מהותי בתזונה. משרד הבריאות תמך בכך וטען כי אכילת מנות נוספות של אגוזים מסוימים עשויה להפחית את הסיכון למחלות לב.

מתברר שרק קומץ אגוזים ביום מרחיק את הרופא. מחקר בן 30 שנה בהרווארד שעקב אחר 119,000 גברים ונשים מצא כי אלו שאכלו אגוזים כמעט מדי יום הורידו את סיכון התמותה שלהם ב -20% בהשוואה לאלו שלא אכלו אגוזים. חוקרים מציעים שאגוזים עשויים לקדם אריכות ימים מכיוון שהם עמוסים בשומן בריא, חלבונים, ויטמינים ונוגדי חמצון.

אם אתה צופים בקו המותניים שלך, לנשנש אגוזים זו בחירה חכמה. יש אנשים שטועים לחשוב שתכולת השומן הגבוהה באגוזים יכולה לגרום לך לעלות במשקל, אבל הם למעשה נשנוש… הרזיה.

תיהנו מאגוזים נוספים

מחפשים דרכים חדשות להוסיף עוד אגוזים לדיאטה שלך? התחל את הבוקר שלך על ידי הוספת אגוזים לארוחת הבוקר של שיבולת שועל, דגני בוקר או יוגורט. לפני שתצאו ליום עבודה , ערבבו תערובת בהתאמה אישית משלכם עם אגוזים, זרעים ופירות יבשים. או לזרוק חופן אגוזים על סלטים להוספת חלבונים. נסו את האגוזים המתובלים שלנו שיוצרים טעם ייחודי וניחוח מיוחד.

אגוזים קצוצים הם תוספת מזינה למאפים כמו לחמים, מאפינס ובראוניז. אתם יכולים אפילו לערבב אותם במנה של חטיפי גרנולה תוצרת בית לנשנוש… תוך כדי תנועה.